Straż Miejska w Olsztynie

Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta)

4 stycznia 2019

 OGŁOSZENIE  

 STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
  ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn

   organizuje nabór do pracy
    na wolne stanowisko  STRAŻNIKA MIEJSKIEGO - APLIKANTA

    Do zadań Aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U.  2018 poz. 928 )

  1. Wymagania niezbędne:
    -    posiada obywatelstwo polskie,
    -    ukończone 21 lat,
    -    korzystanie z pełni praw publicznych,
    -    wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
    -    nienaganna opinia,
    -    sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
    -    niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za - ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    -    uregulowany stosunek do służby wojskowej.
  2. Preferencje dodatkowe:
    -    wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
    -    doświadczenie w służbach mundurowych,
    -    zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
    -    odporność na stres, dyspozycyjność,
    -    dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
    -    aktywność sportowa ,
    -    posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi,
    -    posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku
    strażnika miejskiego.
  3. Warunki pracy:
  4. służba patrolowa w terenie,
  5. praca na pełny etat w systemie zmianowym, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.
    Osoby zainteresowane prosimy o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie przy ul. Al. J. Piłsudskiego 11/17 następujących dokumentów:
    1. CV,
    2. list motywacyjny,
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
    4. kserokopia dowodu osobistego , ewentualnie prawa jazdy,
    5. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ( świadectwo, dyplom),
    6. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści:
    „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską
    w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. 2018 poz. 1000 ) o ochronie danych
    osobowych,
    7. podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.
    8. podpisane oświadczenie kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej oraz książeczka wojskowa do wglądu.

Oferujemy:

- umowę o pracę

- wynagrodzenie  zasadnicze dla osób nowo zatrudnionych 3100 zł brutto

- dodatek za staż pracy

- ,,trzynastą pensję”

- możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

 

Informacja dodatkowa:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska  w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – iod@strazmiejska.olsztyn.pl tel. (089) 521-16-30 w. 41;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
 od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,  prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

      Komplet dokumentów  należy złożyć w Sekretariacie  Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta )” w terminie do 18.01.2019 r. do godziny 15.00.

Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane oraz nie będą na nie udzielane odpowiedzi.

Informuje się o obowiązku posiadania dokumentu potwierdzającego tożsamość ( dowód osobisty) do wglądu, podczas każdego etapu procedury rekrutacyjnej.

Wszystkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na stronie  internetowej: Urzędu Miasta,  Straży Miejskiej w Olsztynie www.strazmiejska.olsztyn.pl oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Olsztynie ul. Al. J. Piłsudskiego 11/17.

Dodatkowe informacje; tel. (89) 521-16-44   

 

                         

Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie
Jarosław Lipiński

Olsztyn 04.01.2019 r.           

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-01-04
Data publikacji:2019-01-04
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Rafał Rudziewicz
Liczba odwiedzin:273